Універсальний окопний РЕБ Lander Donate FPV, може використовуватися на техніці/авто чи на наземній позиції
форм фактор ящик із зовнішнім блоком АКБ та 2 колінеарними всенаправленими антенами
Працюємо по договорам (з в. частями, БФ, ГО), безготівкова оплата, знижка при розрахунку готівкою
ЗАСТОСУВАННЯ/ДІАПАЗОНИ
- Протидія - купольний захист від FPV-дронів
- Спектр роботи завади – 0.5ГГц (діапазон 490-580МГц), 0.7ГГц (діапазон 710-840МГц)
- Загальна потужність модулів завад – 100Вт (2х50Вт)
- Ефективна відстань глушіння до 200-400м*
ПЕРЕВАГИ
- АКТИВНЕ ОХОЛОДЖЕННЯ гарантує, що РЕБ не відключиться під час літньої спеки
- Завдяки потужним радіаторам та спрямованим кулерам РЕБ може використовуватись в постійному режимі без ризику перегріву, температура на модулях завад стабільно не перевищує 35-40 гр.
- Колінеарними всенаправлені антени максимально стабільні до вібрацій, тому найкращий варіант для використання на траспорті
- Кнопка удаленого керування з авто
ЖИВЛЕННЯ
- Ємність автономної акумуляторної батареї 1650Вт-годин
- Тип батареї – літій-іонна
- Можливість заряджання вбудованої батареї як від 220В так і від бортової мережі живлення авто
- Має вбудований АКБ, нічого додатково купувати не потрібно
- Час безперервної автономної роботи від АКБ –до 3,5 години
- Час повного заряджання АКБ – 4-5годин
- Індикатор заряду батареї
ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Корпус: Протиударний пластиковий кейс, IP54
- Розмір: 420х475х193мм
- Вага системи с антенами: 4 кг
- Вага акумуляторного блока: 6 кг
КОМПЛЕТКАЦІЯ
- Антидроновий засіб Lander Donate FPV –1шт
- Бокс з акумуляторним блоком 1650 Вт/г з відображенням рівня заряду – 1шт
- Антена для формування купольної завади – 2 шт
- Кабель для зарядки системи від автомобільного прикурювача/клем 12В/24В (5 метрів)‑1шт
- Зарядний пристрій від мережі 220В або генератора–24В,15А(360Вт)–1шт
- Виносна дистанційна кнопка управління з кабелем (4 метри)‑1шт
- Інструкція–1шт
Залежно від типу дрону та його запрограмованих функцій можливі наслідки використання купола проти дрону:
Повернення БПЛА в точку вильоту
Неконтрольоване падіння чи плавна посадка
Зависання БПЛА на місці та дрейфування у напрямку вітру
Спроба автоматичного виходу з під завади шляхом різкого набору висоти чи продовження польоту по інерції за бортовими приладам
*відстань глушіння сильно залежить та варіюється залежно від типу дрона, типу пульта для керування БПЛА, відстані від оператора до БПЛА, наявності завад на шляху від оператора до БПЛ